close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חתונה בירושלים: המדריך המלא

מערכת שורשכז תמוז, תשעה14/07/2015

הסיפור שמאחורי ירושלים, המרקם האנושי, התרבויות השונות והנופים הבראשיתיים שמסביבה, כל אלו הופכים אותה למקום מושלם לאירוע חגיגי כמו חתונה

תגיות:
ירושלים היא ללא ספק עיר שבה אנחנו חשים באופן מיידי תחושה קצת אחרת. הסיפור שמאחורי העיר, המרקם האנושי העדין, התרבויות השונות ששזורות בה והנופים הפראיים שמסביבה, כל אלו הופכים אותה למקום מושלם לאירוע חגיגי כמו חתונה. עם עונת החתונות הבאה עלינו לטובה ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על ארגון והפקת חתונה בירושלים. 

בפנים או בחוץ?
ירושלים היא עיר ענקית ויש בה לא מעט אולמות וגני אירועים. חלקם נמצאים במרכז העיר וחלקם מסביב לעיר. אם אתם רוצים חתונה בירושלים שיש בה פסטורליות, שקט והרבה קסם ירושלמי תוכלו להתחתן דווקא מחוץ לעיר, באחד מגני האירועים הממוקמים בהרי ירושלים. חתונה בהרי ירושלים פירושה אוויר נקי, אין צורך להיכנס לעיר ולהתמודד עם התנועה והפקקים ותחושה כפרית ומיוחדת במינה במרחק קצר מהעיר עצמה. 
אם אתם רוצים להנות מנופי העיר הכי קרוב ומבפנים, כדאי לבחור באחד האולמות שנמצאים בתוך העיר עצמה. אמנם תצטרכו לוודא שיש מקומות חנייה לאורחים ושהעיר אינה פקוקה בשעות שבהן אתם מתכננים לקיים את האירוע, אבל תוכלו להתחתן הכי קרוב לעיר העתיקה. 

בוקר או ערב?
לא מעט זוגות מעדיפים חתונת בוקר בימי שישי, שמאפשרת להם לקיים אירוע תחת השמיים הכחולים ולא בשעות החשכה. חתונה במרכז העיר ירושלים בשעות הבוקר של יום שישי מחייבת לא מעט ארגון והרבה תפילה שלא יהיו פקקים או שיבושי תנועה. לכן, אם אתם חולמים על חתונת בוקר כדאי להעדיף גן אירועים שלא נמצא במרכז העיר ודורשת כניסה לתוך העיר, אלא בהרי ירושלים והסביבה. 
החלטה להפיק חתונת ערב תפתח עבורכם גם את האופציה להתחתן באולם חתונות או גן אירועים במרכז העיר מבלי לחשוש מפקקים רבים, שכן בשעות הערב התנועה בתוך העיר פוחתת. 

מה אוכלים?
ברוב גני האירועים והאולמות בירושלים יוכלו לספק לכם קייטרינג של המקום לכבוד החתונה. תצטרכו לבחור בתפריט שיוכל להתאים למכנה המשותף הגדול ביותר בקרב האורחים שלכם.
אם אתם מחפשים קייטרינג שונה, כמו קייטרינג טבעוני למשל, תוכלו לבדוק האם גן האירועים שבחרתם מאפשר לכם לעבוד עם חברת קייטרינג מבחוץ או עובד בעצמו עם חברות קייטרינג שונות בהתאם לצרכי הלקוח. מרבית גני האירועים ואולמות החתונה בירושלים כשרים ולכן אין צורך לחשוש מנושא הכשרות. 

התוכנית האמנותית
ירושלים מאפשרת לכם ליצור תפאורה יוצאת דופן לחתונה שלכם. אם אתם מתחתנים בתוך העיר תוכלו לקחת את האורחים שלכם לסיור בעיר העתיקה לפני תחילת החתונה, או לשלב באירוע החתונה גם אפשרויות לינה עבור האורחים שלכם בתוך העיר, כך שיוכלו לטעום את הקסם שלה ולהפוך את האירוע לחופשה קצרה. 

בתוך העיר תמצאו שלל אטרקציות לחתונה שמסופקות על ידי מפעילים וחברות לארגון אירועים שפועלות בבירה. את רובן ככולן תוכלו למצוא באינטרנט או להתייעץ עם הצוות בגן האירועים שבו אתם עורכים את האירוע.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה